نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

خدایا مرا از لابلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجود مقدس ترا ببینم و جمال زیبای ترا مشاهده کنم. به من دیده عبرت بین بده تا ناچیزی خود را ببینم و غفلت و جلال ترا به راستی بفهمم و به درستی تسبیح کنم.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۵ مرداد ۹۵، ۱۲:۵۰ - مداد رنگی
    چه جالب

یاد تو...

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

امروز چند دقیقه ای به شما فکر میکردم! برای خودم هم جالب بود!
بعدش زندگی دست مرا گرفت و به مسائلی واجبتر از شما وادار کرد.مثل غم نان و غم نام و...

یادم رفت که شما سبب اتصال همه برکات زمین و آسمان هستید

أین السبب المتصل بین الارض و السماء(1)

----------------------------------------------------------------------

پی نوشت:

(1) فرازی از دعای ندبه

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۲۵
  • ۶۰۰ نمایش
  • مرد بارانی

انتظار

نظرات (۴)

  • علی حقیقی
  • سلام علیکم
    "کجاست مولای من" صبح جمعه را ترک نمی کنیم اما غافلیم از اینکه همانکه باعث غیبتش شد خودمان هستیم...

    یا صاحب الزمان(عج)

    با مطالب در حوزه مهدویت و پاسخ به سوالات و شبهات در خدمتیم...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضور پرمهرتون
    دنبال می شوید
  • علی رحمانی پور
  • احسنت
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • مداد رنگی
  • :'(
    پاسخ:
    برای فرج بسیار دعا کنید که فرج در امور شماست
    واقعا با گناهمون برگ غیبتش رو امضا میکنم...گریه
    پاسخ:
    خدایا ما رو ببخش
    ممنون از حضور سبزتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی