نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

خدایا مرا از لابلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجود مقدس ترا ببینم و جمال زیبای ترا مشاهده کنم. به من دیده عبرت بین بده تا ناچیزی خود را ببینم و غفلت و جلال ترا به راستی بفهمم و به درستی تسبیح کنم.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۵ مرداد ۹۵، ۱۲:۵۰ - مداد رنگی
    چه جالب

دوباره شروع کن...

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ق.ظ


هیچوقت برای تغییر دیر نیسـت...

شاید همین امروز، همین لحظه

زمانِ تغییرت باشـہ

حتے اگه شکست خوردی

دوباره شروع کن...

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۲۸
  • ۸۸۵ نمایش
  • مرد بارانی

تلاش

نظرات (۱۳)

  • زندگی رویایی
  • با سلام و تبریک سال نو



    بسیار عالی لطفا از وبلاگ دیدن کرده و دنبال کنید
    احسنت

    هیچوقت دیر نیست
    سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید خیلی زیبا بود
    اگه مایل باشی باهم تبادل لینک کنیم

    اگه زحمتی نیست ممنون میشم منو دنبال کنید
    حتما منتظرتان هستم
  • محمد آذرکار
  • تصویر و جمله چفتیدن ،
    ممنون.
    چه جالب
    به روی چشم
  • روانشناسی و زناشویی
  • بله انتخاب با خودمونه :) شاید..
    به ببببه به به افرین
    من که بعد از بزرگترین شکستم بهترین شروع رو دارم میکنم
  • دختر مهتاب ...
  • بعله درسته
  • علی رحمانی پور
  • ممنون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • حالا چرا این تصویر
    این که آدمو یاد دورویی میندازه
  • 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
  • لایک داری
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی