نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

خدایا مرا از لابلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجود مقدس ترا ببینم و جمال زیبای ترا مشاهده کنم. به من دیده عبرت بین بده تا ناچیزی خود را ببینم و غفلت و جلال ترا به راستی بفهمم و به درستی تسبیح کنم.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۵ مرداد ۹۵، ۱۲:۵۰ - مداد رنگی
    چه جالب

عنوان با خودت...

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ب.ظ

مرد عطاری بوده است. او را برادرزاده‌ای بود شوریده، و از بیمارستان جسته، هر دو دست آلوده، می گشت در بازارها. به در دکان عمو رسید، دست پیش داشت که ای عمو، پاره‌ای عطر بر دست من نه! عطار گفت ای دوست پدر! عطر من از تو دریغ نیست، لیکن دست تو شایسته عطر نیست.

مرد کار افتاده را اندکی از این حدیث بسیار بود.

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۲۴
  • ۶۵۱ نمایش
  • مرد بارانی

نظرات (۱)

سلام دوست عزیز دنبال شدید ممنون میشم دنبالم کنید
پاسخ:
سلام
دنبال شدید
ممنون از حضور گرمتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی