نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

خدایا مرا از لابلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجود مقدس ترا ببینم و جمال زیبای ترا مشاهده کنم. به من دیده عبرت بین بده تا ناچیزی خود را ببینم و غفلت و جلال ترا به راستی بفهمم و به درستی تسبیح کنم.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۵ مرداد ۹۵، ۱۲:۵۰ - مداد رنگی
    چه جالب

کلمه سه حرفی...

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ب.ظ

توی مهمونی که همه سرها رفته بود تا اعماق صفحه موبایل، بخاطر اینکه کم نیارم یه روزنامه برداشتم و شروع کردم به حل جدول!

به سوال پنجم عمودی که رسیدم رفتم توی فکر جوابش و با خودم زمزمه می کردم «یه کلمه سه حرفی که از همه چیز برتره»

یکی گفت: بلندتر...

تکرار کردم: «یه کلمه سه حرفی که از همه چیز برتره»

گفت: بنویس پول

تازه دوماد مجلس گفت: عشق

خانمش گفت: یار

بچه م گفت: بابا بنویس علم

خوهر عروس گفت: بنویس طلا، شایدم سکه

گفتم: بابا اینا نمیشه...

میزبان گفت: پس بنویس مال

گفتم: نه؛ اینم نیست...

گفت: جاه!؟

خسته م کرده بودن؛ گفتم: هیچکدوم اینا نمیشه...

مادر بزرگم گفت: مادر جان «عمر»ه

دادش بیکارم گفت: نه بنویس کار

یکی هم با لبخند خاصی گفت: بنویس وام!

خنده تلخی کردم و گفتم: نه اینا نیست...

تازه فهمیدم شرح جدول زندگی انسانها چقدر متفاوت و وابسته به نیازهاشونه...

شاید افراد دیگه هم کلمات دیگه ای از وجود زندگیشون تولید بشه

مثلاً کسی که پاهاش برهنه س بگه: کفش

نابینا بگه: نور

ناشنوا بگه: صدا

لال بگه: حرف

و...

و من هنوز در فکرم که چرا کسی نگفت: "خــــــدا"

 

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۲۲
  • ۵۷۱ نمایش
  • مرد بارانی

یاد خدا

نظرات (۵)

وای وای اینقدر ذوق کردم...
من همون اول متن با خودم گفتم خدا
پاسخ:
سلام
احسنت به قلب نورانی شما
سلام
بسیار عالی بود ،چقدر دلمان برای گوشی های معمولی که فقط مار بازی داشت تنگ شده
تازه همونم هیچکس بازی نمیکرد از بس میخورد به در و دیوار زود میسوختیم:)
متن بسیار اموزنده بود ،عاقبت بخیر باشید
پاسخ:
سلام
ممنون
عاقبت شما هم به خیر باشد
  • محمد حسین آ م
  • سلام...خیلی زیبا و آموزنده بود.
    بله، فقط خدا!
    وبلاگ شما را دنبال کردم.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    دنبال می شید
  • علی رحمانی پور
  • سلام
    واقعا عالی بود
    حداقل یه خرده رفتیم توی فکر
    کسی به خدا فکر نمیکنه آخه
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از خضور سبزتون
  • علیرضا رحیمی
  • سلام
    بسیار عالی
    البته فکر نمی کنم شما در جایی که همه سرشون توی گوشی هست با گوشی کار نکنید!
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    چرا! گوشی من از اون ساده هاس که فقط زنگ می خوره و پیام میگیره! البته بعضی وقتا هم میشه باهاش زنگ زد و پیام داد :)
    ممنون از حضور گرمتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی