نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

خدایا مرا از لابلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجود مقدس ترا ببینم و جمال زیبای ترا مشاهده کنم. به من دیده عبرت بین بده تا ناچیزی خود را ببینم و غفلت و جلال ترا به راستی بفهمم و به درستی تسبیح کنم.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۵ مرداد ۹۵، ۱۲:۵۰ - مداد رنگی
    چه جالب

امروز درباره اهمیت حضور مبلغین مستعد در فضای جنگ نرم یعنی مبارزه در فضای مجازی رو به صورت عکس نوشته برای استفاده قرار دادم

امیدوارم مورد استفاده دوستان واقع بشه








جهت دریافت فایل ها بر روی تصاویر کلیک کنید
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۱۴
  • ۱۳۶۲ نمایش
  • مرد بارانی

نظرات (۳)

  • امیرمحمد ولیان
  • ممنون
    من طلبه هستم و بر خودم وظیفه می دونم برای پیروی از حرف رهبرم در این فضا فعالیت داشته داشتم
    پاسخ:
    إن شاءلله
    با آرزوی موفقیت برای همه مبلغین و فرهنگ سازان اسلامی
  • طاها میرویسی
  • من دنبالتون کردم میشه منو دنبال کنین؟
    پاسخ:
    دنبال می شوید
  • طاها میرویسی
  • به به
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی