نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

خدایا مرا از لابلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجود مقدس ترا ببینم و جمال زیبای ترا مشاهده کنم. به من دیده عبرت بین بده تا ناچیزی خود را ببینم و غفلت و جلال ترا به راستی بفهمم و به درستی تسبیح کنم.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۵ مرداد ۹۵، ۱۲:۵۰ - مداد رنگی
    چه جالب

عهدی با معشوقم...

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۵ ب.ظ

گلی دارم که گلزارم نداره!

گلستانی که یک خارم نداره!

دلم هرزه، دلم چرکی، دلم بد

دلم ربطی به دلدارم نداره!

 

از امروز می خوام سرباز لایق آقام باشم پس عهد می بندم

هر هفته حداقل از یک گناه که عادتم شده، فاصله بگیرم

کیا پایه هستن مث من با آقاشون عهد ببندن؟

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۲۵
  • ۷۳۶ نمایش
  • مرد بارانی

امام زمان

توبه

نظرات (۷)

احسنت

ان شاء الله ک همیشه امام زمانمون ازمون راضی باشه
پاسخ:
سلام
ان شاءلله
ممنون از حضور گرمتون
  • علی حقیقی
  • سلام علیکم
    بسیار لذت بردیم از عنوان مطلب...
    و این شعر از حاج محمد شورگشتی:
    گلی دارم که گلزارم نداره!
    من هم این عهد رو می بندم...ان شاءالله که خداوند توفیقمان دهد.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    اسم شاعر رو نمی دونستم. اگه از نام شاعر مطمئن هستید تایید بفرمایید تا حق کپی رایت رعایت بشه(هر چند این قانون توی ایران معنا نداره ولی ما همه ایرانی هستیم باید رعایت هم کنیم)
  • 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
  • لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایککککککککککککککککککککککککککک
  • سربازکوچولو ...
  • من یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ان شاءلله استارت خود سازی و تولد مجدد رو از همین الان می زنیم
    یا علی
    منم مدتهاست تلاش میکنم همین کار رو بکنم و همین چند روز پیش یک گناه رو ترک کردم....نمیدونم به نظرم گناه محسوب میشه شایدم گناه نبود به هر حال مدتیه در تلاشم....موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    احسنت بر همت شما
    ما هم ان شاءلله شروع خواهیم کرد
  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیباست
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    نگاه شما هم زیباست
  • علی رحمانی پور
  • من که پایه هستم
    انشالله موفق بشیم
    پاسخ:
    سلام
    إن شاءلله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی