نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

خدایا مرا از لابلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجود مقدس ترا ببینم و جمال زیبای ترا مشاهده کنم. به من دیده عبرت بین بده تا ناچیزی خود را ببینم و غفلت و جلال ترا به راستی بفهمم و به درستی تسبیح کنم.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۵ مرداد ۹۵، ۱۲:۵۰ - مداد رنگی
    چه جالب

لحظه ای شادی برای شما مخاطبین خاص...

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۸ ب.ظ

سلام دوستان

به دلایلی چند روز غیبت داشتم؛ از این بابت عذر خواهی می کنم

اما چون عید بزرگ مسلمانان گذشت و من نبودم که تبریک بگم، لذا برای جبران این خطا(!!!)

امروز لبخندی بر لبان شما می کارم

تصویر لو رفته از یک مدیر با فیش حقوقی خاص



دریافت

 

در ضمن عید بندگی بر همه شما بندگان صالح خدا مبارک

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۱۸
  • ۴۳۰ نمایش
  • مرد بارانی

فیش حقوقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی