نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

نورهای ایمان در سایه معرفت و عمل به معارف الهی در باطن انسان رسوخ می کند...

نورهای ایمان

خدایا مرا از لابلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجود مقدس ترا ببینم و جمال زیبای ترا مشاهده کنم. به من دیده عبرت بین بده تا ناچیزی خود را ببینم و غفلت و جلال ترا به راستی بفهمم و به درستی تسبیح کنم.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۵ مرداد ۹۵، ۱۲:۵۰ - مداد رنگی
    چه جالب

خدا قوت...

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ق.ظ

دوستای خوبم

سلام

فقط خواستم خداقوت گفته باشم به جهادتون در برابر نفستون

طاعات همگی قبول

اینم یه مجاهد کوچولو که از الآن داره خودشو آماده می کنه

ما رو هم دعا کنید...



  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۳/۳۰
  • ۵۰۳ نمایش
  • مرد بارانی

نظرات (۴)

  • شکوه شب وروز
  • چه قدرقشنگه
    پاسخ:
    دید شما هم زیباست
  • علی رحمانی پور
  • مرسی
    شمام دعا کنید
    پاسخ:
    دعاگوی همه دوستان هستم
  • نشسته خنده
  • انشاءالله که خدا قبول کنه
    پاسخ:
    ممنون
    إن شاءلله از شما هم قبول باشه
    ممنون از حضور گرمتون

  • سیّد محمّد جعاوله
  • مشتکرم
    نماز روزه ی شما هم قبل درگاه حق باشه
    پاسخ:
    ممنون از حسن نظر شما
    من هم بهترین ها رو برای ذوستان خوبی همچون شما آرزومندم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی